Weet iemand een goede freelance app?

Ik ben op zoek naar een bijbaan die makkelijk te combineren is met mijn school en privé leven en weinig verplichtingen, daarom wil ik me aanmelden als freelancer en reageren op opdrachten wanneer mij uitkomt. Ik kan alleen geen app (in het Nederlands) vinden. Weet iemand een freelance app (in Nederland)?

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
tinus1969
3 jaar geleden
Wat wil je DOEN? Wat voor werk zoek je?
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
Ik zoek van alles, voorbeelden zijn: iets van A naar B bezorgen, oppassen, invallen (bv in de horeca als serveerster), een design maken, iets organiseren, met iets of iemand helpen, etc...
Eigenlijk gewoon losse opdrachten waar ik op kan reageren als ik zin en tijd heb en opdrachten waar een wisseling in zit.

Antwoorden (1)

Ik heb bij Upwork gewerkt en heb alleen goede ervaring met deze app, ze nemen de eerste 500 dollar 20% kosten daarna slechts 10%.
Gustavo Woltmann
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
ronron1212
3 jaar geleden
Betalen ze dat in Nederland in dollars?
tinus1969
3 jaar geleden
En wat voor type werk biedt deze app aan?