Mag mijn docent persoonlijke vragen stellen?

Zoals:
Wat verstop je van/over jezelf, waarvan het tijd is dat de wereld het mag zien (weten, horen,...)?
Maak een lijst van 15 dingen die jou laten lachen.
Wat is je grote droom? Waar ben je bang voor, als deze droom werkelijk zou zijn?

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
2.1K
HannekeJanssen
3 jaar geleden
Dat klinkt als een mentorles, of een les Levensbeschouwing? Het gaat er niet zozeer om dat je op die vragen antwoord geeft aan je docent (denk ik) maar dat je voor jezelf nadenkt over deze vragen. Maar het kán natuurlijk ook zo zijn dat het voor je beroepsvorming belangrijk is dat je nadenkt over / antwoord geeft op deze vragen - het hangt er een beetje vanaf op welke opleiding je zit...
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
Welke opleiding doe je?? Als automonteur minder relevant maar welke opleiding??
HeerVoldemort
3 jaar geleden
Je hoeft niet te antwoorden, je kan ook gewoon een hoop onzin invullen. Vul in ieder geval niets in waarmee je gekwetst kan worden. Voor hetzelfde geldt wordt die lijst klassikaal besproken.
Ritsuka
3 jaar geleden
Klinkt als een filosofische les, het is een manier om meer na te denken over dingen.

Antwoorden (1)

Ja, iedereen mag jou persoonlijke vragen stellen, maar jij bent niet verplicht om ze (eerlijk) te beantwoorden. Het zou een heerlijke manier zijn om je fantasie eens te raadplegen.
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
LeonardN
3 jaar geleden
+precies Vragen staat vrij.
anneliez
3 jaar geleden
Ja en dan bij punt 15 van wat laat jouw lachen: "een leraar die deze lijst serieus neemt"
Maar ik ben bang dat een leraar die met dit soort vragen komt daar niet mee kan lachen