Wat is de beste manier om te studeren?

ik heb nu erg last van het WK, omdat ik gewoon heel graag naar voetbal kijk. Daarom zet ik ook altijd voetbal op via de NOS site, maar mijn school heeft er een beetje onder te lijden. Ik wil niet alleen de nabeschouwing zien, maar gewoon live zien wat er gebeurt. Wat kan ik doen om toch goed te kunnen blijven leren en toch het WK kunnen volgen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (4)

Een realistisch studieschema opzetten,en je er ook aan houden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
eerst leren dan je zelf belonen met een fijne pot voetbal. maar dan moeten spelers natuurlijk wel meewerken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat is het probleem in het hele leven: Kiezen.

Je moet kiezen en plannen.

Je kan nu eenmaal niet alles hebben.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat dacht je ervan om 's ochtends vroeg te gaan leren, voor school. Dus direct na de wedstrijden naar bed gaan.
Gezien je reactie elders zal je weinig moeite met exacte vakken (mn wiskunde) hebben dus besteed je aandacht vooral aan je talen en andere "leer" vakken.
Daarnaast is het een idee om het voetbal in een vreemde taal (andere site of buitenlandse tv zender dus) te gaan volgen....leer je gelijk luisteren naar een verslaggever en commentaar. Zeker voor de wedstrijden waar Nederland zelf toch niet in meespeelt.