Tips voor afsluiting groep 8?

Ik zoek leuke dingen om te doen op bonte avond en afsluiting groep 8!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.3K

Antwoorden (4)

laat de leerlingen in groepjes stukjes opvoeren over hoe ze de basisschool hebben ervaren, erg leuk en er word veel gelachen!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
kies een thema
en laat de leerlingen binnen dat thema
zingen dansen gedichten voorlezen end

quiz met de ouders
van elk kind een weetje en de ouders vullen in wie er bij hoort

krant maken om mee te geven aan iedereen aan het einde
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
JE kunt met bonte avond misschien dancing people doen. Je blindoekt een paar mensen, zet de muziek aan en laat ze dansen. Dan stop je de muziek en laat je het publiek stemmen wie er uit moet. doe dit net zo lang tot er 1 iemand over blijft en dat is de winnaar. Koop een lekkere doos snoepjes of iets anders en geef die aan de winnaar.

tip: doe verschillende soorten liedjes: klassiek, hiphop enz
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dit is voor de gebruikelijke muurbloempjes - die ELKE klas heeft ! - zo ongeveer de meest vernederende voorstelling die je maar kunt bedenken, en een uitgelezen kans voor de popies om ze op hun laatste schooldag nog even een lekkere trap na te geven. Niet eens over píekeren.
Je kan misschien een toneel opvoeren met alle leerlingen in groep 8. Een vrij podium kan ook leuk zijn.