Hoe vind ik mijn tekenstijl?

Heey mensen! Ik teken eigenlijk heel veel na, dus ik zoek een leuke tekening op en teken hem na. Omdat ik nateken weet ik niet echt wat nou mijn eigen tekenstijl is, omdat ik het nateken van iemand anders! Ik weet miet ect wat mijn stijl is dus daarom teken ik na. Ik heb dus altijd een plaatje nodig voordat ik iets kan tekenen, ik vind het dus lastig om uit mezelf iets te tekenen omdat ik niet helemaal weet hoe dat moet en wat mijn stijl is! Als ik het vraag aan mensen om me heen zeggen ze dat ik verschillende stijlen moet natekenen om te kijken wat me het beste ligt, maar daar komt t weer; ik kan alleen maar natekenen. Kan iemand helpen?

- x

Weet jij het antwoord?

/2500

Een tekencursus volgen helpt. Daar moet je ook objecten na-tekenen. Zoals een fruitschaal of een portret en een naakt. De leraar ziet of je talent hebt en waarin jouw kracht of hart ligt. Zoek een lokale tekencursus en waag er een seizoen aan, dat is de manier om uit te vinden welke tekenstijl hij nu hebt. (Of je die wel hebt.)

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100