Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kan ik een bedrijf in doetinchem zoeken waar ik voor mijn afstudeerstage een marketingplan voor wil schrijven?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
901

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (4)

De gouden gids pakken en vooraan beginnen met bellen of schrijven
Al een goed oefening om jezelf in de markt te brengen, als dat lukt moet het met de rest van de marketing ook goed komen
succes
(Lees meer...)
12 jaar geleden
er bestaan speciale sites, waar je kan zoeken naar een geschikte stage voor jezelf. zie onderstaande link hier kan je perfect zoeken. verder altijd even navragen bij het stage bureau op je school, of zij nog goede opties hebben
Veel succes
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zoek eens naar vacatures voor marketing medewerker of liever nog marketing manager in die regio. Als er een marketing vacature is, hebben ze een marketing afdeling en kan je daar proberen om een stageplaats te krijgen.
(Lees meer...)
12 jaar geleden
zoek is op aequor.nl daar staan alle erkende leerbedrijven op. Je kan op plaats, studie, niveau en andere dingen zoeken. Ik gebruik het altijd om een stage plaats te vinden.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding