De Rabobank Groep bestaat uit de zelfstandige lokale Rabobanken en hun centrale organisatie Rabobank Nederland met een aantal gespecialiseerde dochterondernemingen. In totaal werken er bij de Rabobank Groep ongeveer 59.600 fte in 44 landen. Wereldwijd worden er circa 10 miljoen klanten bediend.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
27.200 (fte) in Nederland
Maar rabobank heeft ook een groep (rabobank groep)
daar werken er in totaal 58.714
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Rabobank Nederland heeft 27.200 medewerkers.

Aantal werknemers wereldwijd50.000+

Link in de bron gaat over nederland. Onderstaande over wereldwijd.

http://www.companyspot.nl/bedrijfsprofielen/rabobank

(klik op "factsheet" )