Hoe vaak in de week is Gilde Sportief?

En is dit onder schooltijd?

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
1.5K
jc54
5 jaar geleden
Wat is Gilde Sportief????? Niet iedereen weet wat jij hiermee bedoelt.
Ritsuka
5 jaar geleden
Ik heb denk ik een site gevonden en snap nog niet wat het is: https://gildesportief.boxed.nl/pages/portal/

Antwoorden (1)

Als je een BOL-studie gaat volgen bij (ROC) Gilde Opleidingen dan ben je het eerste leerjaar verplicht om ook 5 sportclinics actief bij te wonen. Die bestaan uit 3 of 4 lessen. Zelfs als je zelf al aan topsport doet hoort het tóch bij jouw scholing. Je moet een vereist aantal sportpunten behalen. Elke clinic die je hebt gevolgd levert een aantal sportpunten op. Niet elke clinic is evenveel sportpunten waard, dat wordt bepaald door het team van Gilde Sportief vastgesteld op basis van belasting en te leveren tijdsinspanning. Je krijgt van het ROC te horen hoeveel sportpunten jij moet krijgen.

Je zoekt gewoon een sport uit die jou leuk lijkt en schrijft je daarvoor in. Het komt vervolgens in jouw rooster te staan en het vindt dus gewoon onder schooltijd plaats. Er is vanwege het verschil in puntenwaarde geen precieze termijn te geven, maar het is ongeveer één lesuur in de twee weken.
Amadea