als je reactievermogen sneller wordt neemt het dan toe of af?

Ik bedoel dan dat je reactievermogen van bijv. 1,2 sec. naar 1 sec gaat.

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
5K
LeonardN
5 jaar geleden
Je reactievermogen wordt niet sneller maar beter of hoger. Je reageert sneller.

Het beste antwoord

Dan neemt het toe. Het wordt namelijk beter.
---
De tijd neemt af omdat het vermogen om te reageren toeneemt.
Toegevoegd op 20 mei 2018 12:42: tekst
5 jaar geleden
Reddie
5 jaar geleden
Vermogen is niet vergelijkbaar met tijd en niet met snelheid.
LeonardN
5 jaar geleden
Want? Als mijn reactieVERMOGEN toeneemt kan ik SNELLER reageren of kost het minder TIJD om te reageren. Wat is er onjuist aan die zin?

Andere antwoorden (1)

Hoe sneller je reactie is, hoe hoger je reactievermogen.
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Reddie
5 jaar geleden
Vermogen is niet vergelijkbaar met tijd en niet met snelheid.