Vraag is niet te beantwoorden. Er zijn verschillende exameneisen.

Een eis is dat het gemiddelde van alle CE's een 5.5 moet zijn.
Verder moet het eindcijfer voor NL minstens een 5 zijn. (= gemiddelde van CE en SE

Je moet voldoende of goed hebben voor kunstvakken I, gym en het sectorwerkstuk.

Je moet de rekentoets hebben gemaakt.

Tenslotte moet je nog aan wat cijfereisen voldoen.
Je bent geslaagd als je aan alle voorgaande punten voldoet EN

al je eindcijfers en je combinatiecijfer een 6 of hoger zijn, of;
je een 5 hebt en voor de rest 6 of hoger, of;
je een 4 hebt, een 7 of hoger en voor de rest 6 of hoger, of;
je twee keer een 5 hebt, een 7 of hoger en voor de rest 6 of hoger;
geen enkel eindcijfer een 3 of lager is.
Toegevoegd op 06 mei 2018 20:35: tekst
Computoon