Op hoeveel scholen mag je inschrijven?

Op hoeveel mbo scholen mag je je inschrijven? Als je op meer dan één school mag inschrijven wie meld je dan op die andere school/scholen af?

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
2K

Antwoorden (1)

In tegenstelling tot het hbo en wo, waar je je inschrijft bij Studielink, is er voor het mbo geen centrale inschrijving. Inschrijving gebeurt rechtstreeks bij het ROC, en je kunt je dus in theorie bij alle ROC's tegelijk inschrijven. Afmelden dien je zelf te doen. Doe dat wel tijdig voordat het studiejaar begint, anders krijg je namelijk voor al je inschrijvingen een rekening voor het cursusgeld.