Hoeveel weken zit je per jaar op school?

Ik zit 33 uur per week op school, maar hoeveel uur is dat dan in één schooljaar? Ik wil dit weten om het te vergelijken met kinderen van een ander niveau. Weet iemand het antwoord? Alvast bedank!

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
1.1K

Antwoorden (1)

Bereken hoeveel weken vakantie je hebt (incl. feestdagen, evt. even in je agenda kijken),
Dan bereken je 52 weken min de vakantieweken),
En de uitkomst vermenigvuldig je met 33 uur.
6 jaar geleden
KennisDelen
6 jaar geleden
De feestdagen wel even omrekenen naar weken (dus tel het aantal feestdagen op, en deel het door 5 (schooldagen per week))
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Het is 40 uur dude.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Weken dus :-)
KennisDelen
6 jaar geleden
Maar je kan ook het aantal lesuren per week vergelijken, is makkelijker (aangezien de vakantie waarschijnlijk ongeveer even lang is).