Wie weet waar de schuifmaat van de afbeelding voor dient?

Het merk is Delkel en je kunt binnen en buitenmaten meten. De steel heeft een metrische en een inch schaalverdeling.

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden

Antwoorden (1)

Boven in het langwerpig ronde gedeelte past een micrometer. Deze schuifmaat wordt dan gebruikt bij de draaibank, om diepte én diameter te meten. De micrometer staat dan op de verstelbare bek.
6 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
+