welke functienaam past het best bij deze werkzaamheden?

Mijn taken oa:

Customer Service
Inventory Management
Consumable Sales
Project-, Service- and Contract Invoicing
Administration

Management Support
Inside Sales Support
Service Support

Werken met: ERP b7 & Salesforce CRM

Toegevoegd na 15 minuten:
(Nederlands: klantenservice, voorraadbeheer, bestellingen verwerken, project- service- en contractfacturering, administratie, management supporten, binnendienst verkoop supporten, service afdeling supporten + werken met ERP systeem b7 en CRM systeem Salesforce)

Toegevoegd na 36 minuten:
Officieel geen leidinggevende functie
Wanneer manager afwezig is neem ik de leiding over het team.
Verder wel veel verantwoordelijkheden

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
9.7K
Amadea
6 jaar geleden
Misschien moet je dat op een Engelstalige site vragen?
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Waarom? Omdat de omschrijving Engels is? De taken zijn hetzelfde in Nederland..
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Heb het Nederlands toegevoegd speciaal voor jou
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
puck1702
Waarom? Omdat de omschrijving Engels is? De taken zijn hetzelfde in Nederland.. Nee hoor, Puck1702, een van de regels in de richtlijnen is dat de voertaal op GoeieVraag Nederlands is. Daarom dus.
Bovendien, maar dat is persoonlijk, waarom toch altijd Engelse termen als er wel prima Nederlandse benamingen voor bestaan. Tenzij het dus net niet beschrijft wat je bedoelt, maar dat is iets anders. 1. Regels voor het plaatsen van bijdragen
-----Bijdragen worden alleen in Nederlands geplaatst.----- SMS-taal en overmatig gebruik van hoofdletters is niet toegestaan. Let op de spelling. Kritiek op het taalgebruik en/of de spellingwijze van andere gebruikers is niet toegestaan.
https://www.startpagina.nl/v/pagina/richtlijnen
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Snap ik. Mijn vraag is in het Nederlands maar gezien het bedrijf wereldwijd is zijn mijn taken Engels omschreven.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
THE man of anything.

Antwoorden (4)

Ik zie facilitaire taken, maar ook andere taken. En wat ik mis of deze persoon wel of niet leiding geeft aan andere medewerkers.

Op grond van deze taken Manus van alles. Of algemene medewerker. Of allrounder.

Toegevoegd na 6 minuten:
Maar officemanager of management assistent is ook mogelijk.

Het ligt er sterk aan van wie de direct leidinggevende is.

Meestal is de functienaam los gekoppeld van de werkzaamheden. En heeft elk bedrijf zijn eigen functienamen met de daarbij behorende werkzaamheden en verantwoordelijkheden.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Leiding geven niet zo zeer, wel best wat verantwoordelijkheden.
Administratief medewerker. Dat is de functienaam waar dit allemaal onder valt.
(Met dank voor de toevoeging van de Nederlandse termen van de werkzaamheden).
Amadea
6 jaar geleden
Een goede secretaresse doet dit allemaal.

Toegevoegd na 2 minuten:
Personal Assistent of P.A. kan ook, maar ja dat is dus net iets anders.

Toegevoegd na 1 dag:
Dan ben je dus zeker niet een P.A. :)

Allround commercieel / administratief medewerker, leiding geven ingeval afwezigheid manager.
Dat zou je kunnen benoemen als manager i.o. en dan ben je nu office-manager, met dien verstande dat je soms leiding geeft als vervanger, niet dagelijks.
http://www.werkwebsite.nl/beroepen/administratief/office-manager.html

Ik hoop dat ik je verder heb kunnen helpen.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Ja, ik ben alleen niet assistent van een desbetreffende persoon maar van bijna alle afdelingen zo’n beetje. Is daar ook een functietitel in bekend?
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Dan ben je dus zeker niet een P.A. :) "Officieel geen leidinggevende functie
Wanneer manager afwezig is neem ik de leiding over het team.
Verder wel veel verantwoordelijkheden" Op zich is dit heel herkenbaar.
Een goede kracht geef je meer verantwoordelijkheden en functieomschrijvingen kloppen soms alleen op de dag van in dienst treden of t/m de proefperiode.
Punt is natuurlijk dat je dan niet naar behoren beloond wordt.
Ben je toevallig bezig met een betere omschrijving voor een periodiek functioneringsgesprek of wellicht zelfs een sollicitatiegesprek? Leidinggeven is natuurlijk wel een puntje want daarop strand je voor een betere salariëring in niveau. Zolang dit niet vermeld wordt in de functieomschrijving, kun je wel meer willen maar daarop loop je gewoon vast. Office'manager' geeft leiding.
Bij afwezigheid van de manager neem jij de leiding over 'het team'? Welk team? Afdelingssecretaresses al dan niet gecombineerd met administratief medewerkers of directiesecretaresses? Ook dat is weer een verschil. "Een office manager geeft leiding aan een secretariaat. Dat kan een directiesecretariaat zijn of een afdelingssecretariaat. Vaak is zij meewerkend voorman, wat betekent dat ook zij een aantal secretariële werkzaamheden voor haar rekening neemt. Dat zijn vaak de complexere klussen."
http://www.carrieretijger.nl/beroep/economie-management/beleid-ondersteunend/office-manager En anders denk ik toch meer aan een veredelde afdelingssecretaresse / backoffice medewerker. Het Backoffice staat vaak onder leiding van een Afdelingshoofd, Officemanager of Directiesecretaresse. Soms wordt van een Backofficemedewerker verwacht dat deze meedenkt over de verbetering van interne organisatieprocessen of de toepassing van Backofficesystemen.
https://www.nationaleberoepengids.nl/Backofficemedewerker Uiteindelijk zit je er gewoon tussenin qua omschrijvingen en qua werkzaamheden, lijkt het.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
@Puck1702 Als ik het goed begrijp: Je bent eigenlijk allround commercieel / administratief medewerker die ook nog leiding geeft ingeval van afwezigheid van de manager. Dat zou je kunnen benoemen als manager i.o. en dan ben je nu een office-manager, met dien verstande dat je wel leiding geeft maar alleen ingeval de manager er niet is. http://www.werkwebsite.nl/beroepen/administratief/office-manager.html Ik hoop dat ik je verder geholpen heb. :)
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Thanks!!
Er zit "van alles" in maar het betreft veel taken waarin je direct of indirect contact hebt met klanten. Het functieprofiel is wel erg ruim opgezet, vermoedelijk om er ook een aantal kleine taken onder te laten vallen waarvoor je geen aparte functionaris aanneemt. (Bijv. het bijhouden en bestellen van de voorraad kantoorartikelen).

Ik kom tot de functienaam: commercieel-administratief medewerker.

Of: senior commercieel-administratief medewerker (omdat je in omstandigheden ook het team moet aansturen en dan ben je de "eerste onder je gelijken").

Toegevoegd na 3 uur:
Omdat de functiebenaming ook wel in he5 Engels kan zijn: (Senior) Cmmercial Administrative Assistant.
Computoon