hoe kan ik zien of ik mijn examen heb gemaakt ten opzichte van het landelijk gemiddelde?

Mijn leraar heeft hier ooit een tabel van laten zien van een voorgaand jaar, maar ik kan dit nergens terug vinden. Het gaat om het VWO examen van 2017.

Toegevoegd na 39 seconden:
* hoe ik mijn examen heb gemaakt

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden

Het beste antwoord

Op de website van het CITO is het examenverslag te vinden. Hier kan je het landelijk gemiddelde vinden.