Wordt de vierde contract dan niet automatisch een vaste contract?

Goedendag,
Ik ben 24 jaar. vorig jaar was mijn functie comercieel assistente vervallen. en ben nu officieel hoorzorgconsulent benoemd.

Graag wil ik het volgende vragen.
Ik heb in totaal 3 contracten gehad.

Afgelopen dinsdag kreeg ik van de regio manager te horen dat mijn contract weer verlengd wordt voor beplaade tijd(6maanden).

Wordt de vierde contract dan niet automatisch een vaste contract?

contract 1 duurde 4 maanden
contract 2 duurde 1 jaar
contract 3 duurde 6 maanden loopt op 30 september 2013 af.

en nu vanaf 1 oktober gaat mijn 4 de contact in voor 6 maanden?
in de personeelshandboek staat dat de mijn oranisatie geen eigen cao kent.

De arbeidsvoorwaarden zijn individueel overeengekomen.

Dinsdag komt de regiomanager op bezoek, en ik wil haar graag hierover confronteren. vandaar dat ik graag advies wil vragen of dit wel inderdaad kan?

Alvast bedankt.

Met vriendelijke groet,

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (2)

Ja, je hebt recht op een contract voor onbepaalde tijd, tenzij er tussen een contract en het volgende een periode van langer dan 3 maanden heeft gezeten dat je daar niet werkte.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Als een functie echt anders is dan de vorige functie dan kan (het hoeft dus niet) zo zijn dat de bij de nieuwe functie opnieuw een reeks van opeenvolgende tijdelijke contracten mag beginnen.

Maar dan moet het wel echt een andere functie zijn, alleen een ander naampje is dan niet voldoende.