als je korter dan een jaar in dienst bent en het staat niet in je contract,wat is dan je opzegtermijn ?

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden

Het beste antwoord

Als het een arbeidsovereenkomst voor bepaalde tijd is, kan deze niet worden opgezegd, tenzij in het contract staat dat dat wel kan (wat niet het geval is, begrijp ik). Voor een arbeidsovereenkomst voor onbepaalde tijd geldt een opzegtermijn van 1 maand, tenzij in het contract iets anders is overeengekomen.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
maakt het nog wat uit als het op payroll-basis is ?
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Ja, dat maakt zeker wat uit. Zie hieronder de termijnen die gelden voor payroll-medewerkers.
http://www.watispayroll.nl/payroll-vragen/werknemers/hoeveel-dagen-is-de-opzegtermijn-van-mijn-medewerkers-bij-payroll
MarBet
6 jaar geleden
En het kan dus wel met wederzijds goedvinden, staat in de bron van JanJ2002.