Kan ik nog in september beginnen ?

Nou ik had 30 Augustus mijn mbo opleiding veranderd...dus werd mijn eerst gekozen opleiding ontkoppeld maar alleen heb ik nog geen antwoord gekregen en geen eens een brief !
Ik heb van opleiding veranderd omdat ik toch maar geen luchtvaart wil doen
Wat moet ik doen mensen ,help me aub want ik heb echt teveel stress want iedereen gaat al naar school en ik nog niet :(
Tips tips tips ??!
Dit is mijn eerste jaar mbo& ikwil niet in januari beginnen...

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (4)

Leerlingen worden tot 1 oktober aangenomen, omdat er dan een telling wordt gehouden hoeveel leerlingen er zijn. Voor 1 oktober vangen ze geld voor jou als je staat ingeschreven in de school, na 1 oktober kost je hen geld.

Ja, voor 1 oktober zullen ze je nog aannemen, maar wees wel snel en duidelijk waarom je nog wil veranderen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik sluit me aan bij het vorige antwoord. Daarnaast is belangrijk je te realiseren dat ze in de meeste gevallen graag studenten willen hebben. Vraag een gesprek aan met iemand van de opleiding en vertel je verhaal. Dat gaat altijd beter persoonlijk dan telefonisch. Als het goed is kun je dan nog gewoon vóór 1 oktober aan de slag, en hoef je niet eens veel in te halen. Veel plezier!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Voor oktober (1) kun je nog een keuze maken
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je hebt je opleiding veranderd schrijf je, alleen heb je nog geen schriftelijke bevestiging. Wat let je om gewoon naar de school te bellen en te vragen wanneer je moet beginnen? Dat is een snellere manier dan je vraag hier op GV te zetten toch?