Hoe neem ik ontslag bij Dirk van de broek?

Ik werk nu al bijna 4 maanden ik de dirk me proeftijd is al voorbij maar ik wil nu ontslag nemen hoe doe ik dat?

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
20K
TurfGraver
6 jaar geleden
Meld het aan je leidinggevende.
Zal wel een (klein) opzegtermijn aan vast zitten.

Antwoorden (1)

Vertel je leidinggevende dat je ontslag wil nemen. Dan zal hij of zij wel aangeven hoe dat moet. Mogelijk zal je nog een maand moeten doorwerken, maar je leidinggevende kent je contract het beste en kan je het beste informeren over je ontslag.
Antoni
6 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Als het goed is, ken je zelf je contract ook. Daar staat het in.
Antoni
6 jaar geleden
De leidinggevende zal de precieze voorgeschreven procedure kennen en de contactgegevens van de betrokken afdeling(en) en personen. Die staan waarschijnlijk niet (volledig) in een contract vermeld.