wat zijn verkoopactiviteiten?

Heb een vragenlijst gekregen waarop de vraag staat wat onze verkoopactiviteiten zijn, wat bedoelen ze daarmee?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
9.5K

Antwoorden (4)

Die vraag kan alleen beantwoord worden als je daadwerkelijk iets verkoopt. Heb je een eigen bedrijf? Vul dan in wat je verkoopt. Heb je geen eigen bedrijf, dan is de vraag niet te beantwoorden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat je verkoopt en op welke manier
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De werkzaamheden die je uitvoert om te verkopen. Het woord zegt het al een beetje. Vraag erook specifiek naar bij je leidinggevende. Het is belangrijk om te weten wat ze van je verwachten. Wat voor activiteiten om te verkopen willen zij van jou zien? Succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Telefonische verkoop (actief en/of passief), acquisitie ( al dan niet koude), offreren, om maar een paar voorbeelden te noemen.