Hoe Casio rekenmachine resetten?

Hallo, ik heb een probleem met mijn Casio fx-CG20 rekenmachine. Hij blijft vast hangen op dit scherm, en reageert nergens op. Wat moet ik doen?
Ik heb de batterijen vervangen, Dit hielp niets.

Gr

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
17.1K

Antwoorden (1)

Op de achterzijde zit een knopje restart. Als de machine abnormaal werkt kun je deze gebruiken.
Opnieuw starten Indien de rekenmachine abnormaal werkt, kunt u opnieuw starten door te drukken op de knop RESTART. Gebruik de knop RESTART echter alleen als een laatste redmiddel. Gewoonlijk wordt met het drukken op de knop RESTART het besturingssysteem van de rekenmachine opnieuw gestart, dus blijven programma’s, grafische functies en andere gegevens in het geheugen van de rekenmachine behou
6 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Als ik deze indruk, start hij na 5 sec weer op en loopt hij vast op hetzelfde scherm Na wat rondgezocht te hebben heb ik gevonden dat als ik de combinatie ) en (-) gebruik, dan kom ik.iets verder. Ik krijg als ik deze 2 indruk en scherm met ' Press EXIT' maar als ik op EXIT druk gebeurt weer niets....