Wat krijg je extra voor het werken bij deze bedrijven: vodafone, Ziggo...?

Bij Vue is het bekent als je hier werkt krijg je gratis toegang tot reguliere films en 25% korting op consumptie. En bij een zorgverzekeraar als je hier werkt krijg je altijd korting op je basis-zorgverzekering.

Maar hoe zit het met als je bij Vodafone of Ziggo werkt? En bijvoorbeeld hotel Van der Valk? Wat voor extra's krijg je dan? Graag hoor ik een feitelijk antwoord en niet wat mensen denken.

Niet van oh ik denk dat je daarbij ook wel korting zou krijgen...

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
4.6K

Antwoorden (1)

Bij Ziggo heb je allerlei vormen van personeelsvoordeel, waaronder korting op uitjes en dierentuinen.

Ook krijg je korting op abonnementen van Vodafone / Ziggo, maar dan moet je dus niet alleen werknemer maar ook klant zijn. Voor klanten die geen werknemer zijn, geldt overigens nagenoeg dezelfde korting in het eerste jaar van hun abonnement. Dat voordeel heeft dus alleen zin als je er langer dan een jaar blijft werken.

Toegevoegd na 4 minuten:
Voor collectiviteitskorting op je zorgverzekering hoef je overigens niet te werken bij de zorgverzekeraar. Vrijwel alle grote bedrijven hebben met één (of meerdere) zorgverzekeraars een collectiviteitskorting. Per bedrijf (o.a. PostNL, Hema, KPN, Ziggo, etc etc etc) en per verzekeraar kunnen de voorwaarden verschillend zijn, maar vrijwel altijd geldt de korting alleen op het 'normale' pakket van de basisverzekering en op aanvullende verzekeringen. De 'budget' basisverzekering valt buiten de korting maar is vaak zonder korting alsnog goedkoper (en iets beperkter).
6 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Dit is een heel goed antwoord.