Komt er op je diploma te staan hoe vaak je de 3F rekentoets herkanst hebt?

Dit is een rekentoets die men in 4 havo maakt. Men kan deze 3x herkansen.

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
1.2K
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Nee, hoor. Als ze dat allemaal bij moeten gaan houden worden ze gek. Bovendien is het niet relevant -- als je een toets hebt gehaald heb je hem gehaald.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
nee, je diploma geeft aan dat je aan alle eisen voor het diploma hebt voldaan. Of dat nou in 1x of in 5 x was, en ruim voldoende of maar net, dat maakt niet uit.

Antwoorden (1)

Nee, het aantal herkansingen komt niet op je diploma of resultatenlijst te staan.