Hoe kan ik anonieme respondenten citeren in mijn scriptie?

Voor mijn scriptie heb ik een online vragenlijst laten invullen door zes respondenten. Om anonimiteit te garanderen, heb ik een cijfer gekoppeld aan de respondenten.
Mijn scriptiebegeleider raadde aan om opvallende stukken uit open antwoorden te citeren.

Hoe kan ik dit het beste aanpakken? Ik heb dus geen naam/achternaam, paginanummer etc.

Ik hoor het graag!

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
1.7K
SimonV
6 jaar geleden
Kun je het niet zo doen:
Citaat respondent 3945
"............."
tinus1969
6 jaar geleden
Die respondenten hoeven niet in de bronnenlijst. Het zijn namelijk nieuwe gegevens en hun gegevens (uitspraken etc) horen dus in de resultaten sectie.
tinus1969
6 jaar geleden
Ik heb mijn reactie nu ook als antwoord gegeven.

Antwoorden (1)

Die respondenten hoeven niet in de bronnenlijst, en hoeven dus niet als bron geciteerd te worden. Het zijn namelijk nieuwe gegevens en hun gegevens (uitspraken etc) horen dus in de resultaten sectie.