Mijn werkgever heeft nooit tijd. Er is altijd wel iets waar hij mee bezig is, terwijl er ook andere dingen moeten gebeuren. Hoe pak ik dit aan?

Soms dan zinkt de moed in mijn schoenen en durf ik niet eens meer dingen te bespreken. Hij kan soms flink kort door de bocht vliegen. Het is een probleem dat bij vele voorgangers ook speelde. Ik kon het heel goed van me afzetten maar tegenwoordig begin ik me er meer in op te jagen, druk in te maken. Iemand tips hoe je iemand die vastgeroest is een beetje los kunt krijgen/benaderen? En hoe ik dit kan volhouden...

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.1K

Het beste antwoord

Wees kritisch naar je werkgever. Natuurlijk niet te kritisch maar leg dit eens op tafel. Misschien heeft hij/zij het zelf niet eens door.
Iedereen moet leren van zijn fouten
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Afspraak plannen?
En dan zeggen dat je zijn hulp nodig hebt.
Als hij geen tijd of aandacht voor je heeft? Ach als ie je salaris maar betaald. :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Misschien is het een idee om hem telefonisch te benaderen?
In ieder geval heb je dan meteen de aandacht en veel mensen geven een beller onbewust voorrang wat soms erg irritant kan zijn.
Vooral als je b.v. in een winkel staat te wachten en een verkoper pakt éérst de telefoon aan terwijl jij al minutenlang staat te wachten!