Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe vind ik foto's van mijn lagere school die niet meer bestaat?

Beetje gekke vraag misschien. Maar ik heb op de Da Costaschool gezeten in Groningen en zoek foto's om er een pagina van op te richten. Maar kan het nergens vinden, ook niet op archieven-sites. Zelf heb ik alleen klassenfoto'scuit die tijd (ben 55 jaar dus al enige tijd geleden dus :-) , maar niet van het gebouw zelf.

Ik denk, ik gooi het in de groep hier ... Weet iemand raad?

7 jaar geleden
1.3K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Hier http://www.schoolbank.nl/school/da-costaschool/9607 vind je klassenfoto's met (soms) op de achtergrond het gebouw.
(Lees meer...)
Antoni
7 jaar geleden
misslobe
7 jaar geleden
Dankje voor je reactie maar die heb ik al bekeken... maarrr zal tòch nog eens kijken waarbij het gebouw meer zichtbaar is.
misslobe
7 jaar geleden
Goh ja zeg, ik zie er vaak het gebouw op de achtergrond staan, nou, dan helemaaaal bedankt! Ook leuk van je dat je de betreffende school heb t gezocht :-)
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
+
misslobe
7 jaar geleden
+ 10 ja :-)
misslobe
7 jaar geleden
Dankjewel :-)
Antoni
7 jaar geleden
Graag gedaan.

Andere antwoorden (1)

Het gemeentearchief van de stad kan je verder helpen naar de juiste afdeling, in amsterdam ten minste wel
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
misslobe
7 jaar geleden
Bedankt voor je tip. Ik woon echter niet meer in Groningen maar zo'n 80 km er vandaan. Het is makkelijker via internet aan foto's te komen...

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding