Is de opleiding Sociaal maatschappelijk dienstverlening leuk?

Ik ga volgend jaar beginnen op niveau 4 aan de opleiding Sociaal maatschappelijk dienstverlening. Nu hoor ik hier weinig verhalen over en vroeg mij af of het een leuke en/of zware opleiding is..

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden

Antwoorden (1)

Je vraagt of deze opleiding (Sociaal Maatschappelijk Dienstverlening) "leuk" is.

Antwoord op je vraag is niet te geven: leuk is voor iedereen verschillend.

Informeer eens bij mensen die deze opleiding nu volgen of al afgerond hebben. Zij kunnen "HUN" idee, hun ervaring met je delen, die zeer persoonlijk zal zijn.

...en dan nog is niet te beantwoorden of het LEUK is.