Waar in Amsterdam of er dichtbij kan ik het best in groep Ableton leren om muziekproducer te worden?

Dus niet individueel maar in groep, liefst ook binnenkort starten, en liefst in Amsterdam.

Toegevoegd na 40 seconden:
En 's avonds, of op woensdagnamiddag, of op zaterdag.

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden

Antwoorden (1)

Dat kan bij CREA, het Cultureel Studentencentrum op de Nieuwe Achtergracht 170 in Amsterdam.

In de cursus Electronic Music Production leer je om zelf met de computer elektronische muziek te creëren, oftewel te componeren, produceren, en creatief te manipuleren (interessant voor DJ's). Gedurende de lessen leer je stapsgewijs om op een gefundeerde en creatieve manier om te gaan met het softwarepakket Ableton Live. Dit pakket is door CREA aangeschaft en je hoeft hier dus niet zelf over te beschikken.

De cursus bestaat uit drie delen: het maken van beats en sounds (synthese), het vervormen van bestaand materiaal (ook interessant voor DJ's) en het afmixen ervan. De cursus is geschikt voor aanstormend producerstalent. singer-songwriters die hun liedjes elektronisch willen opnemen en ondersteunen en creatieve LAPTOP DJ's. Alle andere electro affincado's zijn ook welkom.

Deze cursus is op dinsdag 17:30 tot 20:00 uur of 20:15 tot 22:45 uur, of op woensdag 17:30 tot 20:00 uur.
Amadea