Iemand enig idee hoeveel basisschool docenten er zijn in Nederland?

Ik heb het proberen op te zoeken, maar ik kan het nergens vinden. Dus iemand die het toevallig wel weet of weet te vinden zou van harte welkom zijn! Een bron erbij zou helemaal super zijn :).

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
1.3K

Het beste antwoord

Over 2015 zijn bij het CBS nog geen gegevens beschikbaar, maar wel over 2014. Er werkten 500 personen minder in het basisonderwijs (bao) dan in 2013. Het aantal mensen dat lesgaf op de basisschool was 109.500.
Amadea