Telt bij cum laude slagen alleen het eindexamen cijfer of ook de cijfers van klas 4, 5 en 6?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Tellen de cijfers van klas 4,5 en 6 nou wel of niet? Ik weet wat cum laude inhoud alleen weer dus niet of alleen het examen telt of het gemiddelde van het examen en de cijfers van klas 4,5 en 6.

Antwoorden (1)

Alleen het afgeronde eindexamencijfer. Dat moet gemiddeld minstens 8.0 zijn en geen enkel vak lager dan 7.0.
Computoon