Als je in februari start met een HBO opleiding wanneer heb je dan de "zomervakantie"?

In de zomer of in de winter dan?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
3.4K
Amadea
8 jaar geleden
Het lijkt mij dat de vakanties niet verschuiven. Alleen de begin- en eindtijd van je opleiding zijn een half jaar naar voren gezet.
Ritsuka
8 jaar geleden
de vakanties blijven altijd gelijk, dan hebben de leraren vrij en gaat de school dicht
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Of naar achteren Amadea.... Je moet inderdaad februari zien als september. Je hebt dus sneller een keer zomervakantie en het duurt langer voor je kerstvakantie hebt.

Antwoorden (1)

De zomervakantie geldt voor iedereen. De docenten en ondersteunen de diensten hebben van allemaal vakantie.

Toegevoegd na 2 minuten:
De docenten en de ondersteunende diensten hebben dan allemaal vakantie.