Heb je wiskunde nodig voor het halen van de havo?

De kans bestaat dat deze vraag al eens gesteld is ooit, maar ik stel hem toch maar. Ik ben ooit na de mavo naar de havo gegaan op mn 17e. Na 2 keer de 4e gedaan te hebben was ik wel over, maar toen had ik er geen zin meer in en stopte. Iets waar ik al een tijd spijt van heb. Nou denk ik er over om een poging te doen om de havo alsnog te halen, hoewel ik die op zich niet meer nodig heb. Nou had ik destijds geen wis-, natuur-, en scheikunde in mn pakket omdat ik daar niks van snapte en het ook niet nodig had. Maar ik hoorde dat tegenwoordig je in ieder geval wiskunde in je pakket moet hebben. Maar ik hoorde ook verhalen dat dat ook nog afhangt van welke richting je kiest. Heeft iemand info?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Bedankt voor de antwoorden en reacties. Hier heb ik wel wat aan. Ook dat hele uitgebreide antwoord wat er als eerste was maar nu verdwenen is.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dat hele uitgebreide antwoord heb ik nog op de mail staan, dus dat is niet weg.

Antwoorden (1)

Bij mij op school is het zo dat je bij cultuur en maatschappij geen wiskunde hoeft te kiezen, maar bij alle andere profielen heb je wel gewoon wiskunde.