zoon van 9 opgesloten tijdens schoolreis, wat moet ik doen?

Hij is voor een belachelijke reden opgesloten in een keukentje op zn 3 daagse schoolreisje voor ongv 10 min. Dit kan toch niet? Welke stappen zou ik moeten ondernemen? Eerst directeur inlichten of met de 2 leerkrachten spreken?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden

Het beste antwoord

Het lijkt mij dat je voor alle problemen als 1e bij de leerkrachten van je zoon moet zijn. ga het gesprek met ze aan en vraag hen naar de achtergrond en de reden van waarom dit is gebeurt.
blijf daarbij redelijk en luister vooral goed naar de uitleg die je krijgt. soms is het zeer verhelderend om een verhaal ook van de andere kant te horen.

mocht je er in dit gesprek niet uit komen wordt dan niet boos maar ga dan in overleg met de directie van de school.