Kan een profiel worden gewisseld later op de middelbare school?

Mijn dochter zit nu in 3vwo. Ze wil graag natuurkunde kiezen, maar weet niet zeker of dat gaat lukken.
Ze heeft nu een N&T profiel (Duits, wisB, Biologie, Informatica) met misschien als extra vak aardrijkskunde. Maar als ze in de 5e zegt, ik wil toch geen natuurkunde. Kan ze dan overgaan naar een N&G profiel (Duits, wisB, Aardrijkskunde, Informatica); geen natuurkunde dus.

Weet jij het antwoord?

/2500

In overleg met de schoolleiding kan er worden gekozen voor een ander vakkenpakket. Hier betreft het echter een compleet ander profiel. Echter denk ik niet dat dat zo'n groot probleem is. Je kan dit natuurlijk altijd aan de coach/mentor vragen voor extra zekerheid. Toegevoegd na 51 seconden: Compleet ander profiel bedoelde ik ook weer niet. Het komt erop neer dat je door geen natuurkunde te kiezen maar aardrijkskunde moet afstappen van N&T

Een vriend van me is van N&T naar C&M overgestapt (zo ongeveer de grootst mogelijke wissel), en dit ging, de gemiste stof moest ingehaald worden maar verder was het geen probleem!

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100