Ik was een paar dagen ongeoorloofd niet aanwezig, mijn docent heeft hiervoor mij een EEN gegeven, mag dit wel?

Dus, mijn docent heeft mij vandaag een EEN gegeven, omdat ik een paar dagen (voor het eerst in mijn hele leven) een keer ongeoorloofd niet aanwezig was. Maar mag dit wel, en zo niet, hoe kan ik mijn docent hiermee dan confronteren om dit cijfer te veranderen?

Toegevoegd na 2 uur:
Edit: nee jongens.... ik had geen toets gemist ik was er gewoon een uurtje niet, en hiervoor heb ik een 1 gekregen (fout in titel)... dit was trouwens mijn eerste keer ooit ongeoorloofd afwezig.

Toegevoegd na 2 uur:
Dus de titel moet zijn, 'Ik was een lesuur ongeoorloofd afwezig en hiervoor heb ik een een gekregen, mag dit wel?

Dus ik heb geen toets ofzo gemist, alleen een lesuur..

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Ga naar je teamleider en leg de situatie uit. In eerst instantie heb jij de fout gemaakt door ongeoorloofd afwezig te zijn maar behalve als je een toets gemist hebt hierdoor kan je docent hier geen een voor geven Toegevoegd na 1 uur: Je hebt dus geen toets gemist dus dan mag het voor zover ik het weet niet. Het kan een specifieke regel zijn op jouw school dat je hier een 1 voor krijgt maar vaak is het zo dat je het uur dan moet inhalen bijvoorbeeld

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100