wat zijn de mogeljikheden als je 2 keer blijft zitten op het VWO?

Ik ben in 4vwo blijven zitten en heb dit jaar over gedaan. ondertussen zit ik in 5 vwo maar mijn cijfers gaan niet heel goed. Als ik dit jaar weer blijf zitten moet ik van school af want mijn school heeft een regel dat je maximaal 1 jaar in de bovenbouw mag over doen.

Wat zijn de mogelijkheden dan? Ik hoor van vrienden dat ik dan naar het NOVA college moet. (ik woon in Amsterdam zuid en dat is het dichtst bij) maar kan ik hier gewoon nog een keer 5 vwo doen en dan alsnog overgaan naar 6 vwo?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
5.5K

Antwoorden (2)

zover ik weet kan je op alls scholen inderdaad maar 7 jaar vwo doen. als je dit jaar niet haalt moet je dan naar havo en als je havo hebt gedaan mag je een versneld jaar vwo doen. (vavo)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Met een beetje pech moet je in havo 4 beginnen na de zomer....
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
is het niet mogeljik om nog een keer 5 vwo te doen op een andere school? Ik wil wel vwo blijven doen namelijk
dan moet je naar havo