Kan ik met enkel een vwo diploma stage lopen op een kinderdag verblijf?

Ik ben dit jaar klaar met mijn vwo. Ik ben dan nog 17 maar in juli wordt ik 18. Kan ik dan na mijn diploma in de zomervakantie stage lopen op een kdv? Of misschien zelfs werken? Stage voor 1 of 2 dagen in de week zou al heel wat zijn. Wat zijn de mogelijkheden? Waarschijnlijk ga ik volgend jaar au pair doen in Amerika dus ik wil nog extra ervaring opbouwen! Ik kan helaas nu niks doen omdat ik te druk ben met school dus ik wil gaan beginnen in de zomervakantie. Dan ben ik wel 18!

Ik weet niet of ik het in de goede categorie heb geplaatst.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Informeer eens bij kinderdagverblijven.

Het beste antwoord

Stage lopen kan helaas niet. dit is bedoeld voor mensen die een opleiding volgen en vanuit school een stage moeten lopen.
Je kan wel proberen om bij verschillende kinderdagverblijven langs te gaan en te vragen of ze een hulpkracht zoeken voor de zomerperiode. De kans ik groot dat je word aangenomen omdat de werknemers dan zelf ook vakantie hebben, en de kinderen toch blijven komen.

Ik zou dus gewoon langs gaan (met CV) en ook het verhaal van Amerika vertellen.
Heel veel succes!
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Oke bedankt!
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Je gaat dan niet bij de kinderdagverblijven langs maar je schrijft de organisatie aan.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Bedankt!!