De beginnende docent basisschool verdient ongeveer €1800,- bruto per maand.
Dit is ongeveer € 1500,- netto per maand.

Toegevoegd na 4 minuten:
Ter vergelijking:
Minimummaandloon bedraagt ongeveer
€ 1.500,- bruto / € 1.300,- netto

Toegevoegd na 16 uur:
Voor een schatting van je netto loon kun je gebruik maken van bijvoorbeeld deze calculator:
http://www.berekenhet.nl/werk-en-inkomen/nettoloon.html
SimonV
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Je mag nooit netto bedragen uitrekenen vind ik en je had minimaal moeten uitleggen waarom je niet naar nettobedragen mag vragen...
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
waarom zou je dat niet mogen uitrekenen, pelle?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Omdat dat altijd kan verschillen met je omstandigheden. Dat is gewoon zo. Je moet iemand vertellen dat je nooit naar een netto loon vraagt. Ook een beetje dom om dat bijv op een sollicitatiegesprek te vragen. Ik zou zo iemand niet eens aannemen.