Ben gestopt met hbo-V en start in feb met mbo-v. Krijg ik dan stufi eind jan of pas eind feb?

Stufi in dec aanvragen en uitbetaling eind jan of in jan aanvragen en uitbetaling eind feb. Opleiding start eerste week van feb.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1K

Antwoorden (1)

DUO betaalt de studiefinanciering elke maand achteraf uit. Aan het einde van februari 2015 ontvang je dus je studiefinanciering over de afgelopen maand. De uitbetaling is steeds op de 24e van de maand, tenzij deze datum in het weekend ligt.
Jij zal dus op 24 februari 2015 je eerste studiefinanciering uitbetaald krijgen.
fisbel