hebben alle scholen een schoolfotograaf?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.1K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Volgens mij heeft geen enkele school een schoolfotograaf. Voor het maken van schoolfoto's zal iemand ingehuurd worden.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ja, anders zou die man/vrouw maar weinig werk hebben.

Antwoorden (3)

Het is niet verplicht maar de meeste scholen hebben er een
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
De meeste basisscholen hebben dit inderdaad wel. Ook de meeste middelbare scholen. De hogescholen en universiteiten daar in tegen niet. Je kan altijd na vragen bij de school of er een schoolfotograaf is.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Nee,
de meeste scholen hebben geen schoolfotograaf. Deze persoon huurt de school in van een extern bedrijf (of zelfstandig persoon) anders zou de fotograaf in dienst zijn van school en maar erg weinig werken!