vmbo aardrijkskunde volgen zonder basiskennis?

Ik ga aardrijkskunde op de vavo volgen op vmbo-niveau. Het is lang geleden dat ik aardrijkskunde heb gehad en ik vraag me af of je basiskennis nodig hebt als je boeken van 3 vmbo en 4 vmbo-kgt krijgt. Wordt alles opnieuw behandeld? Ik doe vmbo-tl op het vavo en aardrijkskunde is het enige vak waar ik op mijn vorige school geen les in had.

Toegevoegd na 48 minuten:
Methode: Wereldwijs

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Antoni
9 jaar geleden
Je opleiding kan je hierover het beste informeren, lijkt mij.

Antwoorden (1)

Aardrijkskunde op dat niveau kun je gewoon volgen zonder voorkennis. Je begint gewoon, je leert gewoon en je doet de toetsen over de stof. Een taal is vaak lastiger want dan gaat men uit van het feit dat je al woorden en grammatica hebt gehad. Het kan wel maar het kan lastiger zijn. Als je bij aardrijkskunde een woord krijgt wat je niet kent zoek je dat even op maar het zal veel minder vaak voorkomen.