Ik ben ingeloot voor BMW, maar wil toch liever n andere studie doen. Als ik me voor 01-09 voor BMW uitschrijf, mag ik dan volgend jaar weer meeloten?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Wat wil je dan nu gaan doen wat zo belangrijk is dat je het dit jaar wel wil doen en volgend jaar niet?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
ik ben er gewoon nog niet helemaal uit welke studie het beste bij me past en op dit moment neig ik naar een andere studie. Maar misschien dat ik volgend jaar toch ineens denk: nee eigenlijk moet het gewoon bmw worden. Dus ik zou graag willen weten of ik dan weer mee zou mogen loten.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Pas wel op, volgend jaar moet je alles lenen!

Het beste antwoord

Je kunt in totaal drie keer per opleiding meeloten. Besluit je je terug te trekken, dan betekent dit dat je een lotingskans verbruikt. Dit geldt niet als je zakt voor je eindexamen of je voor een door de DUO vastgestelde datum terugtrekt uit de procedure.

Conclusie: u kunt volgend jaar weer gewoon meeloten.
fisbel