Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoelang stage bij mbo doktersassistent?

Hallo,
Ik ben 17 jaar en begin volgend jaar aan een mbo opleiding doktersassistent. Ik hoop dat iemand (die deze opleiding gedaan heeft?) antwoord kan geven op mijn vragen. Namelijk: hoe het in die 3 jaar met stage zit, hoeveel weken/maanden dat (per schooljaar) ongeveer in beslag neemt.

Daarnaast wil ik weten hoeveel dagen ik per week naar school moet, dit vanwege de treinkosten, ik moet helaas nog een jaar wachten voordat ik een studentenkaart krijg.

Ik heb volgende week pas een gesprek met de school, maar ik was benieuwd of iemand hier dit misschien al wist.

Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
831

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Hallo Paradise1,

Ik doe zelf de opleiding tot verpleegkundige. Bij ons op school duurt een stage 1 periode (10 weken) per schooljaar.

Doe je de BOL variant dan moet je 5 dagen per week naar school. Doe je de BBL variant dan loop je 4 dagen stage en ga je 1 dag per week naar school.

Veel succes met je opleiding en het gesprek volgende week.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding