Waarom ziet men vaak Nederlandse kinderen in het openbaar op schooldagen?

Ik ga regelmatig op reis in Nederland en merk vaak dat er in de vakantiecentra Nederlandse kinderen op reis zijn met hun ouders. Kinderen van alle leeftijden: van 0 tot 18 jaar. En dit terwijl het geen vakantie is en het gewoon weekdagen zijn. Hoe kan zoiets?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Antwoorden (1)

Moeilijk te zeggen, kunnen verschillende redenen voor zijn natuurlijk. Het zou kunnen dat die kinderen op dat moment om bepaalde redenen verlof hebben gekregen van school?
Natuurlijk komt het ook genoeg voor dat kinderen "gewoon" spijbelen, iets wat in dat geval wordt toegestaan of misschien wel bepaald door de ouders.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Kan zijn :) Vind gewoon dat het enorm opvalt tov andere landen.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Kan iemand de minnen uitleggen?