Waar kan ik HTRO boeken bestellen? (Inholland Diemen)

Hallo Allemaal,

1 week geleden had ik een studiekeuze check in Diemen (hogeschool inHolland).
Na de studiekeuzecheck heb ik een positief reactie gekregen op mijn inschrijving.

Weet iemand misschien hoe lang het duurt voordat ik een definitief akkoord krijg?

Ook zou ik graag willen weten waar ik (tweedehands) studieboeken voor de opleiding HTRO kan kopen.

Alvast bedankt!!!

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1K

Antwoorden (1)

Er zijn diverse sites met tweedehands studieboeken en ook bijvoorbeeld bol.com verkoopt die. Kijk eens op boekwinkeltjes.nl, tweedehandsstudieboeken.nl of op Marktplaats. Als je gericht zoekt, dus met auteur en titel moet er vast wel iets te vinden zijn.