1 school vak niet gehaald, wat moet je doen om toch een diploma te krijgen?

ik doe kader, heb alle vakken voldoende behalve 1-tje hoe kan ik die ophalen naar voldoende om toch mijn kader diploma te behalen?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.6K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Tweede tijdvak, dus herkansen.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
ja dat heb ik dus niet gehaald
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Jaartje over doen dan...
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Als je ook voor de herkansing bent gezakt dan zou je het laaste jaar over moeten doen en dan volgend jaar examen
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Huh de herkansingen zijn nog niet eens geweest? Hoe kun je daar nu voor gezakt zijn?

Antwoorden (2)

Herkansen.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Als je ook voor de herkansing bent gezakt moet je het laatste jaar over doen / volgend jaar examen doen.

Als je een VMBO-kader opleiding doet dan moet je volgend jaar het hele examen opnieuw afleggen (dus alle vakken). Alleen als je VMBO-t doet krijg je certificaten voor de wel gehaalde onderdelen.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik deed vorig jaar basis, dit jaar kader ik moet 2,4 omhoog voor een vak (in dit geval Nederlands,) ik kan dus niet een jaar over doen mijn vraag dus krijg ik geen certificaten?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Nee, helaas. Dat kan alleen bij de Theoretische Leergang. Balen voor je...