Hoe leer ik Russich?

Het lijkt me leuk om thuis Russisch te gaan leren. Hoe kan ik dit het beste aanpakken?

Bedankt!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (3)

Je kunt een cursus kopen (boekwinkel)
je kunt er ook een opzoeken op internet
je kunt ook kijken of de volksuniversiteit er een heeft.
(laatste is niet echt thuis natuurlijk, maar in een groep leert het wel leuker
11 jaar geleden
Er zijn verschillende manieren. Ik denk het het effectiefst is als je leert en praktijk kan oefenen tegelijkertijd. Ik zelf deed een cursus Spaans via de LOI, dat ging eigenlijk heel goed. Alleen als je vragen hebt bij bepaalde opdrachten is het lastig om verder te komen, omdat je eerst de leraar online moet mailen. Daarnaast heb je bij een thuisstudie veel zelf discipline nodig. Je kan ook een cursus doen bij een instelling, bijvoorbeeld avondlessen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ga naar het LOI!