Kan je losse vakken volgen bij de universiteit?

Ik hoorde laatst dat je op de universiteit aan kan melden voor een programma waar je bij de studie psychologie per vak aanmeld? Klopt dit, hoe zit dat?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.5K

Het beste antwoord

Ja, bij veel universiteiten/studies kun je losse vakken volgen. De term die hier meestal voor gebruikt wordt, is contractonderwijs.

Als je googlet op 'universiteit' en 'contractonderwijs', gaat er een wereld voor je open.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

ja

Toegevoegd na 34 seconden:
ja bij sommige vakken kun je er zelfs bij oefenen
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ja inderdaad, wat ze mij verteld hebben is dat je vaak naast je normale studievakken, ook nog ruimte heb voor het kiezen van andere vakken van andere studies.
Je kan dus zo op die manier heel slim alles combineren en je algemene ontwikkeling uitbreiden :)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
volgens mij kan dat, mits je wel een hogere vooropleiding hebt (vwo)