Nee, het kan wel zijn dat een econoom doctor wordt, door promoveren.

Dokter is alleen weggelegd voor artsen.

Zie ook
http://nl.wikipedia.org/wiki/Doctor
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Nee dat is een doctorandus...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik denk niet dat het verboden is.
Er zal geen straf op staan ofzo.

Maar waarom zou je een doctorandus, die geen arts is, dokter willen noemen?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee, want dat is hij niet. Een doctor is iemand die gepromoveerd is, en dat ben je als drs niet. En een arts is een beschermde titel, dus zo mag je jezelf alleen noemen als je daartoe het recht hebt.