Status op studielink is "verzoek ingediend" ben ik nu ingeschreven voor de studie?

Ik heb mij vandaag (30-04) aangemeld voor een studie aan de HvA via studielink. Nu staat er als status verzoek ingediend. Ben ik nu ook ingeschreven?
Je moet namelijk voor 1 mei aangemeld staan om recht te hebben op een studiekeuze check. Zonder deze check mag de instelling jou weigeren.
Ik heb onlangs een mail gekregen van de HvA met een Hva ID en emailadres dus ik zie wel dat ze mijn verzoek hebben gezien maar ben ik ook aangenomen?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
7.5K

Antwoorden (1)

Als de inschrijving verzonden is via studielink voor 23:59, heb jij je op tijd aangemeld. De mededeling verzoek ingediend geeft aan dat de inschrijving naar jouw school is verzonden, deze zal in de aankomende tijd bijgewerkt worden. Maak je maar geen zorgen!
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Heel erg bedankt voor uw antwoord! Maar moet er niet "aangemeld" als status staan? Ik had wel mijn verzoek voor 23.59 (30apr) ingestuurd. Maar het is dus door hun nog niet bijgewerkt. Ik wil niet het recht op een studie keuzecheck verliezen omdat zij niet snel genoeg het verzoek bijwerken :/
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Nee, de hogeschool/universiteit gaat nu jouw verzoek verwerken. Zodra dat gedaan is, veranderd het in "aangemeld". Volgens de inschrijven voor 1 mei regel moet het verzoek voor 1 mei binnen zijn. Daar heb jij aan voldaan. Dus voldoe jij aan de eis waardoor je niet de keuze-mogelijkheid verliest.